Betalningsinformation

Jag uppmanas enligt följande, vilket jag gjort men får inga anvisningar och hittar inga fel

i betalningsinformationen 1.Gå till Inställningar > [ditt namn] > iTunes och App Store.

2.Tryck på ditt Apple-konto och sedan på Visa Apple-konto. Du kan bli ombedd att logga in.

3.Tryck på Hantera betalningar (tryck på Betalningsinformation om du använder en äldre version av iOS), och följ anvisningarna.

iPhone 13, iOS 18

Posted on Sep 19, 2025 08:03 AM

Reply
5 replies

Sep 20, 2025 02:24 AM in response to Caprisax

Jag har provat lägga in mitt Mastercard m nytt giltighetsdatum och ny säkerthetskod. Det gick inte.

Det går heller inte att ta bort det gamla då ni skriver att det är knutet till ett abb. Jag har provat alla turordningar mellan dessa metoder.

Jag vill inte få problem med mitt Molnetlagring för att ni har buggar i ert system. Jag har precis följt era anvisningar. Dessutom är automatiska uppdateringar av kortet default val.

Det borde alltså inte kunna uppstå.

Sep 20, 2025 02:41 AM in response to Limnos

Jag har provat att lägga till mitt Mastercard med nytt giltighetsdatum och ny säkerhetskod. Det gick inte.

Det går heller inte att ta bort det gamla då ni skriver att det är knutet till ett abb. Jag har provat alla turordningar mellan dessa metoder.

Jag vill inte få problem med mitt Molnetlagring för att ni har buggar i ert system. Jag har precis följt era anvisningar. Dessutom är automatiska uppdateringar av kortet default val.

Det borde alltså inte kunna uppstå.

􁾨

􁾬

Betalningsinformation

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.