agenda zoek functie verleden kwijt

Op mijn nieuwe iPhone kan ik in mijn agenda niet mijn oude afspraken terug vinden door de zoekactie te gebruiken. Ze zijn wel overgezet dus staan wel in mijn agenda maar zoekfunctie werkt niet. Als ik bv kapper ingeef worden mijn oude afspraken niet weergegeven. Wat is hiervoor de oplossing?

iPhone 8, iOS 16

Posted on Mar 17, 2024 09:09 AM

Reply
Question marked as Top-ranking reply

Posted on Jun 20, 2024 04:33 AM

Ik had hetzelfde vandaag, zowel op iPhone als iMac. Voor mij werkte de volgende oplossingen.

IOS:

Instellingen > Apple ID, iCloud, ‘Media en aankopen’ > iCloud > Apps die iCloud gebruiken: Toon alles > Agenda’s: switch uit- en dan weer aanzetten.

OSX:

Systeeminstellingen > Apple ID > iCloud > Apps die iCloud gebruiken: Toon meer apps... > iCloud-agenda: switch uit- en weer aanzetten

4 replies
Question marked as Top-ranking reply

Jun 20, 2024 04:33 AM in response to madelon227

Ik had hetzelfde vandaag, zowel op iPhone als iMac. Voor mij werkte de volgende oplossingen.

IOS:

Instellingen > Apple ID, iCloud, ‘Media en aankopen’ > iCloud > Apps die iCloud gebruiken: Toon alles > Agenda’s: switch uit- en dan weer aanzetten.

OSX:

Systeeminstellingen > Apple ID > iCloud > Apps die iCloud gebruiken: Toon meer apps... > iCloud-agenda: switch uit- en weer aanzetten

This thread has been closed by the system or the community team. You may vote for any posts you find helpful, or search the Community for additional answers.

agenda zoek functie verleden kwijt

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.