Waarom heet de Home app ineens “beginscherm”

Hallo,

Ik heb de Woning-app van mijn mobiel verwijderd. Toch staat er in mijn instellingen onder apps dat ik de app op mijn mobiel heb, nu onder de naam “beginscherm”. Wanneer ik dit aanklik kan ik kiezen om de Woning-app te downloaden of een huis "Mijn Huis" aan te klikken. Als ik 'Mijn huis' kies wordt aangegeven dat ik met een ander Apple account ben ingelogd dan het Apple account dat ik gebruik voor media, podcasts en muziek. Ik kan het huis niet verwijderen en er ook geen aanpassingen aan doen. Wel staat accessoires bedienen op afstand aan.

Weet iemand of dit een voorkomend probleem is en hoe dit op te lossen. Of zit er misschien iemand met een ander Apple account dan het mijne in mijn huis-app?!

Vooral de naamsverandering van de app vond ik opvallend en kan hier op google ook niets over vinden.

[Edited by Moderator]

iPhone 16, iOS 18

Posted on Aug 26, 2025 06:48 PM

Reply
4 replies

Aug 27, 2025 06:40 AM in response to saskia13

Als ik bij mijn instellingen bij batterij kijk valt het mij ook al een poosje op dat het onderdeel “Begin-/toegansscherm” vaak actief is op tijden waarvan ik zeker weet dat ik toen niet mijn telefoon zelf gebruikt heb. In procenten pakt hij nauwelijks iets maar aan activiteit wel veel. Gezien de home app ineens ook beginscherm heet vraag ik mij nu af of dit wellicht met elkaar te maken kan hebben?!

[Edited by Moderator]

Waarom heet de Home app ineens “beginscherm”

Welcome to Apple Support Community
A forum where Apple customers help each other with their products. Get started with your Apple Account.